Szanowni Państwo,
W wyniku przeprowadzenia analiz działania programu 3 letniej gwarancji Hitachi wdrożonego w życie w dniu 15 lipca 2014 oraz wsłuchując się uważnie w głosy Naszych Partnerów i Użytkowników, podjęliśmy decyzję o zaniechaniu konieczności dokonywania obowiązkowych przeglądów co 9 miesięcy od dnia 1 lutego 2017.
Głównym argumentem przemawiającym za tą decyzją była zbyt duża uciążliwość „logistyczno-praktyczna” zaś wielu Klientów, mimo maili przypominających, nie było w stanie fizycznie wypełnić w terminie tego obowiązku. Dodatkowym silnym argumentem za były zupełnie neutralne efekty finansowe napraw.
Z dniem ogłoszenia tej informacji wprowadzona zostaje więc abolicja dotycząca terminu przeglądu,
zaś każdy Klient zgłaszający się do planowanego przeglądu może być oficjalnie informowany o zmianie zasad gwarancji 3 letniej. Oczywiście zachowujemy prawo Użytkownika do jednego darmowego przeglądu w okresie gwarancji, jednak nie później niż przed upływem 24 miesięcy od zakupu, czyli okresem odpowiedzialności wobec konsumenta.
Przy tej okazji pragnę mocno zaakcentować, że rejestracja urządzeń akumulatorowych Li-ion Hitachi, daje Klientowi korzyść w postaci bezwzględnej 3 letniej gwarancji na akumulatory Li-ion!
Dyrektor Handlowy.