Hitachi

Hitachi narzędzia > Aktualności > Ogólne > Hitachi inspiruje kolejne pokolenie europejskich piłkarzy

Hitachi inspiruje kolejne pokolenie europejskich piłkarzy

13 Lipca, 2006

Hitachi Europe Ltd. podpisało umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, działającym z ramienia UEFA (Europejskiej Federacji Piłki Nożnej), dotyczącą organizacji Finałów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej do lat 19. Dzięki temu stało się Oficjalnym Partnerem tej imprezy.

 

Finały piątych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej obejmą 8 zespołów, które wystąpią w 15 meczach w 8 lokalizacjach na terenie Polski. Rywalizacja, będąca kontynuacją Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006, odbędzie się w dniach 18-29 lipca 2006 r.

 

9 rozgrywek finałowych będzie transmitowanych na żywo przez ogólnoeuropejski kanał EUROSPORT. Szacuje się, że oglądalność relacji może sięgnąć nawet 6,5 mln widzów.

 

Dzięki tej umowie, marka Hitachi będzie mogła stać się rozpoznawalną wśród kibiców piłkarskich uczestniczących w mistrzostwach, osób odwiedzających stronę internetową UEFA, poświęconą mistrzostwom do lat 19 i milionów telewidzów na całym świecie. Niniejsza umowa, oparta na wzajemnym porozumieniu, umożliwi Hitachi wykorzystanie tytułu „Oficjalnego Partnera Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej do lat 19” zarówno w wewnętrznej jak i zewnętrznej komunikacji, reklamach, sprzedaży i promocjach na opakowaniach produktów.

 

Jako Oficjalny Partner Mistrzostw Świata, Hitachi przygotowało specjalną serię wyjątkowych produktów, do których dostęp będą miały miliony fanów piłki nożnej w Europie i poza jej granicami. Marka Hitachi będzie widoczna podczas rozgrywek na stadionach w miejscach do tego wyznaczonych.

 

Mark Wilkin, szef d/s marki i komunikacji Hitachi Ltd., stwierdził: „Tego typu działalność łączy siłę globalnej marki Hitachi z elitą młodych, profesjonalnych sportowców. Hasło „Inspire the next” („Inspiruj przyszłe pokolenia”), reprezentujące wartości koncernu Hitachi, wspaniale koresponduje z ideą zawodów, w których wezmą udział młodzi sportowcy międzynarodowego formatu”.

 

Koncern Hitachi od lat jest związany z piłka nożną w Europie. Był pierwszym sponsorem koszulek dla angielskiego klubu FC Liverpool. W sezonie 1978-79 marka Hitachi znalazła się na koszulkach reprezentantów tego klubu.

 

Program rozwoju marki Hitachi na rynku europejskim koncentruje się na ułatwieniu życia poprzez zapewnienie różnorodności produktów, usług i rozwiązań technologicznych. Wśród wiodących produktów w zbliżającej się kampanii znajdą się utrzymujące pozycję lidera ekrany LCD i plazmy. Niewątpliwie ten właśnie sprzęt zapewni idealne warunki do obejrzenia Finałów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej do lat 19.