Hitachi

Hitachi narzędzia > Warunki 3-letniej gwarancji na elektronarzędzia Hitachi obowiązujące w Polsce.

Nie naruszając regulacji prawnych obowiązujących w Polsce, firma Hitachi Power Tools udziela producenckiej gwarancji użytkownikowi (zawodowemu/profesjonalnemu, jak i osobom prywatnym) na okres minimum jednego roku na zakupione urządzenia – licząc od daty sprzedaży. Gwarancja obejmuje wady materiałowe, wady produkcyjne i montażowe, które w przypadku ich wystąpienia zostaną bezpłatnie usunięte.

 

Przedłużenie gwarancji do 3 lat


Na wszystkie elektronarzędzia, ładowarki oraz akumulatory Li-on wprowadzone do obrotu przez Hitachi Power Tools Polska Sp. z o.o. sprzedane od 15 lipca 2014 w Polsce tylko i wyłącznie w autoryzowanym punkcie handlowym Hitachi (aktualna lista dealerów) oraz punktach sieci Leroy Merlin, Hitachi Power Tools Sp. z o.o. wydłuża okres gwarancji do 3 lat, pod następującymi warunkami, które muszą być spełnione łącznie:

a) nabywca jest przedsiębiorcą zarejestrowanym w Polsce lub konsumentem

mającym miejsce zamieszkania w Polsce;

b) nabywca nie jest przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie wynajmu elektronarzędzi lub produkcji europalet, itp.;

c) nabywca zarejestruje urządzenie w ciągu 30 dni od daty sprzedaży w systemie

internetowej rejestracji gwarancji Hitachi

d) nabywca wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach związanych z wykonywaniem obsługi gwarancyjnej.

 

Szczegółowe warunki rejestracji i gwarancji


Jako potwierdzenie rejestracji użytkownik otrzyma certyfikat 3-letniej gwarancji, który należy wydrukować lub zapisać na nośnikach pamięci elektronicznej, aby móc go przedłożyć w przypadku wystąpienia z roszczeniem gwarancyjnym wraz z dowodem zakupu i oryginałem karty gwarancyjnej, w której odnotowane są wszelkie naprawy serwisowe w okresie standardowej 12 miesięcznej gwarancji. Okres przedłużonej gwarancji biegnie od daty zakupu, a nie od daty rejestracji. W czasie trwania 3-letniej gwarancji wszystkie naprawy i obowiązkowe przeglądy muszą być odnotowane w karcie gwarancyjnej. Naprawa gwarancyjna zostanie zrealizowania
w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia reklamowanej maszyny do autoryzowanego serwisu Hitachi. W wyjątkowych przypadkach, gdy zachodzi potrzeba sprowadzenia brakujących części, lub gdy naprawa wymaga dodatkowej ekspertyzy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.

 

Naprawa gwarancyjna nie zostanie wykonana gdy:

- numer seryjny maszyny jest zniszczony lub nieczytelny,

- nastąpiło naturalne zużycie elementów i części maszyny,

- uszkodzenie powstało na skutek wcześniej zaistniałej i nieusuniętej usterki,

- uszkodzenie powstało na skutek nieprawidłowego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi,

- uszkodzenie powstało na skutek urazu mechanicznego (uderzenie, upadek),

- uszkodzenie powstało na skutek zastosowania wadliwego (zużytego) osprzętu, - maszyna została źle dobrana do rodzaju wykonywanej pracy,

- maszyna została przeciążona (jednoczesne spalenie wirnika i stojana).

W maszynach NR90GC2, NT65GS, NC40G w okresie przedłużonej gwarancji istnieje obowiązek stosowania tylko i wyłącznie oryginalnego gazu Hitachi (numer katalogowy 753600). Elementy naturalnie zużywające się (w toku normalnej eksploatacji) takie jak np.: uchwyty robocze, przekładnie, łożyska, obudowy, włączniki, przewody zasilające, filtry, smar, uszczelki nie podlegają wymianie gwarancyjnej.

 

Utratę gwarancji powodują:

- naprawy maszyn, które zostały przeprowadzone poza autoryzowanym serwisem gwarancyjnym Hitachi

- zastosowanie przez użytkownika w czasie trwania gwarancji nieoryginalnych części takich jak np.: szczotki węglowe itp.

 

W przypadku naprawy gwarancyjnej klient jest każdorazowo zobowiązany do przesłania maszyny do wybranego, najbliższego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Hitachi wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną zawierającą nazwę urządzenia, numer seryjny, datę sprzedaży, podpis i stempel punktu handlowego
z certyfikatem 3-letniej gwarancji oraz akceptację użytkownika dotyczącą warunków gwarancyjnych i kopią dowodu zakupu urządzenia (faktura, paragon).

 

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.